Cílem webináře je zprostředkovat nejnovější informace z oblasti sestavování veřejných rozpočtů. Upozorníme Vás na změny v příslušné legislativě, na nové poznatky a přístupy nezbytné pro praxi a správný výkon činnosti na úseku rozpočtového hospodaření.
Obsah webináře
- základní charakteristika rozpočtu
- vliv nového financování nepedagogických pracovníků na rozpočet zřizovatelů
- vliv konsolidačního balíčku na rozpočet územních samosprávných celků
- střednědobý výhled rozpočtu
- sestavení návrhu rozpočtu
- zveřejnění, projednání a schválení rozpočtu
- rozpis rozpočtu – rozpočtová skladba
- rozpočtové provizorium
- hospodaření podle rozpočtu
- rozpočtová opatření a změny rozpisu rozpočtu
- porušení rozpočtové kázně a přestupky
- přezkoumání hospodaření obce
- závěrečný účet
- vztah zřizovatele k příspěvkové organizaci z hlediska rozpočtu
- činnost finančního výboru na úseku kontroly plnění rozpočtu
- příklady z praxe
- závěr – dotazy a závěrečná diskuze
Komu je webinář určen
Webinář je určen pro starosty a zastupitele ÚSC, předsedy finančních výborů, pracovníky územních celků, kteří pracují na úseku zabezpečení rozpočtu, ekonomům a účetním ÚSC.
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, Cisco Webex nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Nehodí se vám termín webináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam. Záznam máte dostupný 7 dní po skončení webináře.