Cílem semináře je zprostředkovat nejnovější informace z oblasti sestavování veřejných rozpočtů, upozornit na změny v příslušné legislativě a nové poznatky a přístupy nezbytné pro praxi a správný výkon činnosti na úseku rozpočtového hospodaření a hospodaření příspěvkových organizací.
Obsah webináře:
- základní charakteristika příspěvkové organizace
- sestavení návrhu rozpočtu
- střednědobý výhled rozpočtu
- zveřejnění, projednání a schválení rozpočtu
- vztah zřizovatele k příspěvkové organizaci z hlediska rozpočtu
- hospodaření s fondy PO
- vnitřní směrnice
- příklady z praxe
- závěr – dotazy a závěrečná diskuze
Komu je webinář určen
Webinář je určen pro starosty, ředitelé PO, pracovníky územních celků, kteří pracují na úseku hospodaření PO, ekonomům a účetním ÚSC a příspěvkových organizací.
On-line semináře - vzdělávejte se kdekoliv
On-line seminář neboli webinář je způsob vzdělávání přes internet vedený lektorem v reálném čase. Zúčastnit se ho můžete kdekoliv. Stačí Vám k tomu jen počítač s internetem a sluchátka. Během školení můžete lektorovi položit dotaz prostřednictvím chatu. On-line semináře probíhají v aplikaci Adobe Connect, Cisco Webex nebo MS Teams. Odkaz pro přihlášení do virtuální místnosti Vám pošleme den před konáním semináře na e-mailovou adresu uvedenou v objednávce.
Nehodí se vám termín webináře? Přihlaste se i tak a podívejte se na jeho záznam. Záznam máte dostupný 7 dní po skončení webináře.